onsdag den 3. juli 2013

The famous Willy man !

Her på det sidste er jeg blevet helt opslugt af quotes af William Shakespeare. Han har aldrig været en forfatter, som har sagt mig meget, dog er en lille del af mig lidt fascineret af hans værker. 

                -    Emmelie Louise Petersen

Men i vil nok aldrig se mig læse hans "oprindelige" værker frivilligt. Delvist på grund af hans / datidens sprog , men også fordi mange af hans værker er kærligheds historier. I hvert fald så vidt jeg ved - og for store mængder af kærligheds romaner er ikke lige min kop te. Sådanne bøger skal læses med halv store mellemrum.

Det fantastiske ved disse udvalgte quotes er alle (næsten alle af dem) nogle jeg (sikkert også mange andre) kan relatere til på den ene eller anden måde. At vide man ikke er den eneste, som har følt eller lidt samme følelse samt vide at det ikke er skæbnens gang , men ens eget valg ' sætter tingene i andre bokse med et spotlight på eventuelle lysere udkast.

Intet downtown here though - nogle gange går tankerne bare af med en.

True words

Forget the haters, think of your loved ones 

Know your enemy / fool your enemy

A rare feeling

Happens all the time

Think before you speak

just don't let it down

you decide your destiny 

feel the nature

imagine that 



true friend accepts you , and you accept them

Har allerede sat dette quote ind længere oppe, men den er værd at slutte af med.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar